| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. Learn More · Sign-up Now | Welcome to Sim Forum. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Pitco |
Posted: 7 Jan 2011, 09:26 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 35 Member No.: 439 Joined: 10-December 10 |
Om de metro sim wat realistischer te maken wil ik gaan proberen een omroep
systeem te maken passend bij de haltes in de beta. Maar voor een hoop station's heb ik nog wel een naam nodig. Even de haltes op een rijtje met de namen die ik sowieso weet. Alle namen die ik niet weet, maar een voorstel voor heb, heb ik vet gedrukt. SVC = Slimvliet Centrum ADP = KVL = Kleinvliet BGN = De Bergen VMT = RSL = SDW = Stadionweg TVD = Tussenvelden DMV = EDW = PLN = Plantenlaan OPK = Oostpark NPL = VRW = SST = Springstaat BLN = RZP = Razenplein WTL = Waterlaan MLS = De Molens Verder heb ik uiteraard ook nog een aantal omroepen nodig voor speciale haltes. Ik zat zo te denken (alle schuingedrukte woorden zijn afhankelijk van lijn en/of station) Eindhalte: - Station oostpark, eindpunt. U word verzocht uit te stappen. Station oostpark. - Station De bergen, eindpunt. U word verzocht uit, of over te stappen. Station De bergen Overstappen: - Station Stadionweg. Eindpunt van deze metro. U kunt hier overstappen op de metrolijnen B en C. Station Stadionweg. - Station Tussenvelden. U kunt hier overstappen op metrolijn B richting De molens. Station Tussenvelden. - Station Stadionweg. U kunt hier overstappen op metrolijn A richting Springstraat. Station Stadionweg. Indien er verdere suggesties zijn, kan je die hier noteren. Als ik iets vergeten ben uiteraard ook. Als je zelf een leukere idee heb om een overstap of eindhalte om te roepen, mag dat ook. |
| dida19 |
Posted: 7 Jan 2011, 10:57 PM
|
|
M53 Group: Members Posts: 125 Member No.: 237 Joined: 28-May 10 |
hey pitco,
leuk idee. zo een idee had ik laatst ook maar daarvoor heb ik zelf omroepen met de gvb stem in elkaar gezet: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m5u0nOzegEk[/youtube] |
| Tommatje |
Posted: 7 Jan 2011, 11:42 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 532 Member No.: 7 Joined: 25-March 07 |
Al deze stations hebben al een naam. Deze zijn de vinden op het sporenplan. Weet niet meer zo snel waar die staat. De namen in ieder geval:
SVC: Simvliet Centrum ADP: Alexanderpark KVL: Kruidveldlaan BGN: De Bergen VMT: Vismarkt RSL: Rooseveltlaan SDW: Stadionweg TVD: Tussenvelden DWM: Driemansweg EDW: Eendrachtsweg PLN: Parklaan OPK: Oostpark BLN: Berklaan RZP: Rozenpad WTL: Winterlaan MSL: De Molens NPL: Noordplein VRW: Varenweg SST: Springstraat Wilde je de afroepen zelf gaan inspreken dan? |
| senjer |
Posted: 8 Jan 2011, 12:51 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 296 Member No.: 246 Joined: 8-June 10 |
Goed idee als je je omroep wilt baseren op de echte ik weet alle omroepen uit mijn hoofd
Je kunt als je geen zin hebt om het in te spreken kun je kladblokscripts gebruiken of google vertaler, verander dan met een geluidstool de stemklanken en klaar |
| yacine |
Posted: 12 Jan 2011, 03:58 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 111 Member No.: 296 Joined: 4-September 10 |
*klik*, tool volgt
|
| senjer |
Posted: 12 Jan 2011, 04:11 PM
|
||
|
Het is google vertaler goed gedaan maar verander de klanken want anders lijken sommige zinnen nergens op zoals "uit te stappen" |
||
| yacine |
Posted: 12 Jan 2011, 04:30 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 111 Member No.: 296 Joined: 4-September 10 |
Met afroeptool Simvliet - De bergen/Oostpark:*klik*
|
| Pitco |
Posted: 12 Jan 2011, 07:24 PM
|
||
|
Advanced Member Group: Members Posts: 35 Member No.: 439 Joined: 10-December 10 |
Zo had ik het ook ongeveer Maar ik had nog niet geplaatst, omdat ik eerst op toestemming wachtte van MichaBin over het gebruik van deze tool. Maar goed, ze zijn er al |
||
| yacine |
Posted: 12 Jan 2011, 08:02 PM
|
||
|
Ergens op het forum had hij al toestemming gegeven
|
||
| mitchell1993 |
Posted: 13 Jan 2011, 04:11 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 286 Member No.: 21 Joined: 4-April 07 |
Ben dus aan het rijden SVC-MLS en ik kom bij de bergen aan, op dat moment bevind ik me op lijn A richting springstraat terwijl ik naar de molens ga >_<.
@yacine niet om je af te kraken hoor want al met al maak jij dit wel voor iedereen hier EDIT: laat maar heb het al gevonden, nu de leraren te grazen nemen |
| senjer |
Posted: 13 Jan 2011, 04:19 PM
|
||
|
De tekst is gemaakt via google vertaling |
||
| mitchell1993 |
Posted: 13 Jan 2011, 04:34 PM
|
|
Omdat ik de komende dagen niets te doen heb ga ik wat yacine heeft gedaan iets verbeteren.
@yacine kan het niet laten sorry |
| yacine |
Posted: 13 Jan 2011, 06:01 PM
|
|
Lijn A en B moeten nog
|
| yacine |
Posted: 13 Jan 2011, 06:09 PM
|
|
De bergen nieuwe versie:*klik*
|
| mitchell1993 |
Posted: 13 Jan 2011, 09:21 PM
|
|
Kheb alles al
EDIT: gaat wat langer duren, De Molens weigert dienst |
| mitchell1993 |
Posted: 13 Jan 2011, 09:58 PM
|
|
Upload mijn deel van de omroepen zometeen
EDIT: hier zijn de omroepen, de afroeptool zit hierbij klik hier. Alleen Lijn A ben ik vergeten erbij te doen afijn. Dit moet je toevoegen aan de HalteOmroep.txt: Springstraat - Stadionweg mp3/Varenweg.mp3 mp3/Noordplein.mp3 mp3/Stadionweg Eindpunt.mp3 Stadionweg - Springstraat mp3/Noordplein.mp3 mp3/Varenweg.mp3 mp3/Springstraat Eindpunt.mp3 Have Fun! |
![]() |
![]() ![]() ![]() |