|
Tuurlijk wil ik je helpen, alleen zou het wel makkelijk wezen, als je me even laat weten wat je precies wou downloaden.
Ten eerste als je wat download, dan zit dat altijd verpakt in een rar bestand. De rar bestandjes moet je uitpakken met winrar, die je op mijn site kan downloaden. Als je op downloads the sims 2 klikt, zie je aan de rechterkant, hoe winrar werkt, en tevens als je op de tekst klikt kun je winrar dus downloaden.
Eenmaal als je de bestandjes hebt uitgepakt, kunnen dat verschillende bestanden zijn, meestal zijn het package bestanden, deze moet je in mijn documenten>EA Games> the sims 2 en dan in de map downloads zetten. Heb je daar geen map downloads, maak dan zelf even die map aan, en noem hem downloads.
Alle downloads behalve de behangen zijn dus package bestanden, en dat doe je zoals hierboven bescheven staat. De behangen zijn van die blauwe bestandjes met een poppetje, op deze bestanden moet je dubbelklikken en dan krijg je de optie instaleren, daar klik je op, en hij geeft aan, succesvol geinstalleerd.
Tevens heb je bij sommige objecten die op mijn site staan, de cep nodig, deze kan je ook downloaden op mijn site als je naar objecten gaat en dan helemaal bovenaan staat een tekstje over de cep, en de link waar je die kan downloaden.
Volgens mij heb ik zo alle punten uitgelegd die je moet doen, mag het nog niet lukken, laat het me even weten, en vertel me dan ook even welke bestanden het niet doen, dus wat je gedownload hebt. Succes!! Laat je me ook even weten als het wel gelukt is?
Groetjes Riabeest
--------------------

|