| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Planeta Gaia. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Ryan |
Posted: Aug 8 2007, 06:18 PM
|
|
Unregistered |
mi pregunta es si esta activo este foro, pues soy nuevo y me gustapostear demasiado
|
|
|
| Yabuki Kramer |
Posted: Aug 14 2007, 02:56 PM
|
![]() Edea´s Succesor ![]() Group: Invocador Posts: 137 Member No.: 264 Joined: 18-September 06 |
Pues, Dear Ryan...
El Foro esta Activo.. Tal vez no tanto como ooootroooos ^.^ Si quieres postear, sirvete de crearte la ficha basica y seguir las normas de Loggeo. Cuando estes listo y La Gran Corriente Vital te apruebe, puedes postear conmigo si lo deseas n_n Tienes a tu dispocision a Yabuki o a Priest. |
| Corriente_Vital |
Posted: Aug 18 2007, 10:52 PM
|
![]() Principio y fin de todo Group: Admin Posts: 204 Member No.: 1 Joined: 16-December 04 |
Está -más o menos- activo. Pero simplemente te sugiero que busques otra persona para entrar contigo, así te asegurarás la actividad XD
|
| Zane |
Posted: Aug 31 2007, 10:50 PM
|
![]() Cola cortada ![]() Group: Invocador Posts: 410 Member No.: 44 Joined: 27-January 05 |
pos sep. menso mal que randall no se muere de hambre encerrado en su despacho. pero zane si....
-------------------- ۞٭*¨* mi ficha *¨*٭ ۞
![]() |
| Shigure |
Posted: Sep 9 2007, 01:27 PM
|
![]() Trotamundos ![]() Group: Mago azul Posts: 232 Member No.: 195 Joined: 17-November 05 |
Yo posteo todavia, es el foro q mas me gusta XDD. Te amo Zane.
-------------------- |
| Yabuki Kramer |
Posted: Sep 10 2007, 05:45 AM
|
![]() Edea´s Succesor ![]() Group: Invocador Posts: 137 Member No.: 264 Joined: 18-September 06 |
User: A mi tb me encanta este foro. Aqui me desvirgue! ^x^ *Sonrojado*
Cuando quieran, el que quieras, aqui me tiene n_n phoenix_rebirth_plus@hotmail.com Posteo con Yabuki y Bishop |
![]() |
![]() ![]() ![]() |