| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Planeta Gaia. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Mirah |
Posted: Jul 9 2006, 10:24 PM
|
|
Caballero errante ![]() Group: Esgrimista Posts: 378 Member No.: 257 Joined: 4-July 06 |
Bueno aqui les muestro, si bien no son dibujos mios (porque soy de madera para el arte), el arte de mi hermoso y ciclotimico personaje, me volvi simio buscando estas imagenes y muchas mas, pero aqui les muestro para que mas o menos vean.
![]() Mirah en su estado normal. Y Mirah cuando cambia... -------------------- Lloren para mi... |
| Yabuki |
Posted: Jul 9 2006, 11:01 PM
|
![]() Edea's successor ![]() Group: Invocador Posts: 94 Member No.: 251 Joined: 28-June 06 |
Ese chico me da miedo... *Yabuki se lleva las manos hacia el menton, y con ojos lagrimeando*
^^ |
| Arekel |
Posted: Jul 10 2006, 04:58 AM
|
|
Unregistered |
Chiau! es muy kawai!!!! *o* asi cuando esta buenito, y cuando se pone loko...mmmm da miedo pero me gusta!! Si soy morboso y que? ¬¬
|
|
|
| Duo |
Posted: Jul 12 2006, 03:36 AM
|
|
Unregistered |
A mi tambien me da meyo!!! T.T, es super lindo, tiene una personalidad muy loka, pero da meyo...igual es lindo!! Lo prefiero cuando es bonito y buenito. No tendras otras imagenes por ahi?
|
|
|
| Shiro_Sora |
Posted: Jul 18 2007, 10:09 PM
|
![]() Dulce timidez ![]() Group: Mago blanco Posts: 91 Member No.: 297 Joined: 10-July 07 |
Es Allen Walker de D.Gray-Man!!!!
Me encanta!!!! es una de mis pjs favorito de series anime ^^ Yo tb lo tengo como personaje de interpretacion pero x otro lado ^^ -------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |