Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Planeta Gaia. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

El burdel, para los/as escritores/as
Corriente_Vital
Posted: Jul 15 2005, 03:43 AM

Principio y fin de todo

Group: Admin
Member No.: 1

Si tenéis un blog en Live Journal, acabo de crear una comunidad de fan fiction yaoi y slash en español. La dirección es: http://www.livejournal.com/community/el_burdel/ y podéis apuntaros tanto por si habéis escrito algún relato y lo queréis publicar, como si simplemente queréis leer.

Espero que os guste la idea smile.gif y si conocéis a alguien de fuera del RPG, que tenga un Live Journal y que le pueda interesar, comentádselo, jejeje.

Besitos tongue.gif
Corriente_Vital
Posted: Nov 15 2007, 08:32 PM

Principio y fin de todo

Group: Admin
Member No.: 1

Atención!

El Burdel sigue existiendo y desde hoy cuenta con una actividad nueva. Ahora no sólo podéis seguir publicando o leyendo historias. También podéis lanzar desafíos para que, quien quiera, escriba las cosas que pidáis ^^. A ver si con esta iniciativa se me llena un poco más la comu xDDD. Porfa, comentadlo si conocéis a gente que use LiveJournal si creéis que le puede interesar ^^
Yume Sugawara
Posted: Jul 22 2010, 10:03 AM

Blade Dancer
Group Icon

Group: Esgrimista
Member No.: 603

He estado echando un vistazo, pero no se muy bien como va ya te pregunto luego para que me informes XD

--------------------
« Next Oldest | Links | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3904 seconds | Archive