Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
zIFBoards - Free Forum Hosting
Welcome to Hogwarts After War. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

[Idee] Slordigheden Layout
William
Posted: May 5 2011, 04:46 PM

Unregistered

Hoi,

Misschien kennen jullie mij nog, William, oud mede-oprichter. Ik dacht; ''Laat ik eens even kijken''. Toen ik kwam kijken viel mij op dat er boven de header (links) een afbeelding staat, een afbeelding die het zelfde is als de achtergrond, en dat er onderaan een gebroken code staat. Het leek mij wel zo professioneel om deze slordigheden te verwijderen. Maar het is slechts een idee van mij.

Met vriendelijke groet,
William
Roseanne Stones
Posted: May 7 2011, 03:55 PM

Schoolhoofd en docente Transfiguratie
Group Icon

Group: Schoolhoofd
Member No.: 1

Klopt, je hebt gelijk. Zodra ik iemand heb gevonden die dit kan aanpassen, zal het aangepast worden. Dankjewel!
Isabella McErin
Posted: May 7 2011, 09:20 PM

Dreuzel
Group Icon

Group: Eerstejaars Ravenklauw
Member No.: 120

Ik ben redelijk goed met het coderen, dus ik zou kunnen kijken wat het probleem is..
Volgens mij weet ik ook wel wat voor probleem het is.. laugh.gif
De code is namelijk niet afgemaakt en ook niet met een tegencode echt goed gecodeerd, om het voor zover mogelijk goed uit te leggen laugh.gif
Guest
Posted: May 9 2011, 01:12 PM

Unregistered

De on af gemaakte code kan gewoon worden verwijderd, ik zou kijken waar deze on af gemaakte code staat en het eruit knippen. Bij de afbeelding bovenin zou ik opzoek gaan naar de url: http://i1.ifrm.com/style_images/1/spacer.gif, kijk wel uit! Deze url wordt ook voor de achtergrond gebruikt.
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
zIFBoards - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0428 seconds · Archive